Поиск: • Вакансии      
Резюме

Начало ->Резюме -> Категория: Менеджеры, секретари (199)

Вы видите последние резюме. Вы можете либо просмотреть их, либо выбрать другую категорию объявлений.

Добавить в блокнот Резюме: менеджмент организации
Добавлено: 04-05-2010
Пол: женский. Возраст 21
договорная

Резюме


Прізвище, ім’я по батькові: Куліш Ірина Анатоліївна
Родинний стан: не одружена.
Дата народження: 25 10 1988 р., м. Кіровоград
Контактний телефон: 0953992996; 0967972096
Освіта:
• 2005-2009 рр. – отримала диплом бакалавра в Кіровоградській філії Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна» за спеціальністю «Менеджмент організацій», економічного факультету, денної форми навчання;
• 2009-2010 рр навчаюсь в «Кіровоградському Національному Технічному Університеті», на заочній формі навчання, за спеціальністю «Менеджмент організацій».
Знання мов та комп’ютерні навики:
Вільно володію українською та російською мовами, зі словником володію англійською та німецькою мовою, частково польською.
Вмію працювати з програмами Microsoft Office Power Point, Word, Excel
Досвід роботи:
• З 18. 02. 2008 р. - 05. 09. 2008 р. – працювала менеджером на ПП Кобець Тетяна Василівна;
• Працювала адміністратором в Кіровоградській філії ТОВ Українсько Чеського СП Ройал ЛТД. (стаж роботи 1.5 роки).
Додаткові відомості:
Вмію працювати з електронним контрольно-касовим апаратом Mini – 500.02, а також з електронно касовим апаратом Datecs MP – 5000 і.
Особисті якості:
- порядність, комунікабельність, організованість, цілеспрямованість, відповідальність;
- бажання навчатись та ефективно опановувати специфіку роботи, а також підвищувати свою професійну кваліфікацію у встановленому порядку.
- вміння своєчасно виконувати надану роботу, працювати з великими обсягами інформації, а також самостійно приймати рішення в межах своєї компетенції;
- вносити на розгляд пропозиції щодо покращення роботи;
- відповідальність, грамотність та охайність при веденні документів.

Добавить в блокнот Резюме: менеджер персонала, секретарь, касир, бухгалтер, экономист
Добавлено: 09-03-2010
Пол: женский. Возраст 23
100 $

Відомості про себе: Кімнатна Ірина Василівна
Дата народження: 24.09.1986р.
Сімейний стан: заміжня

Освіта:
Назва закладу: Кіровоградський технікум статистики
Кваліфікація: фінансист
Назва закладу: Кіровоградський інститут ім. Св. Миколая
Міжрегіональна академія управління персоналом
Кваліфікація: економіст, менеджер персоналу

Досвід роботи:
Назва установи: Кіровоградська райдержлікарня ветмедицини
Посада: касир у відділі бухгалтерського обліку
Назва установи: Кіровоградський обласний художній музей
Посада: секретар керівника

Професійний досвід:

Робота з первинними документами.
Ведення прибуткових та видаткових касових ордерів, касової книги, меморіальних ордерів.
Оформлення довіреностей, договорів, рахунків, накладних, платіжних доручень та реєстрів.

Організаційне та документаційне забезпечення управлінської діяльності.

Ведення діловодства: журналів реєстрації вхідної та вихідної документації; журналів реєстрації наказів; журналів реєстрації заяв, пропозицій і скарг; журналів реєстрації листків непрацездатності та ін.
Оформлення табелю обліку робочого часу; оформлення наказів з особового складу, з основної діяльності, про відрядження; оформлення довідок, звітів про відрядження.
Ведення протоколів виробничих засідань, зборів, нарад, засідань комісій з соціального страхування; ведення контрольно-реєстраційної картотеки.
Прийом кореспонденції.
Передача документації відповідно до накладеної резолюції.
Листування з іншими установами та підготовка відповідей.
Проведення телефонних переговорів.
Приймання відвідувачів, оперативний розгляд прохань та пропозицій.

Ведення кадрового діловодства: журналів обліку руху трудових книжок, особових справ; журналів реєстрації наказів на відпустки, нагородних матеріалів.
Ведення і оформлення документації по особовому складу та нагородних матеріалів.
Оформлення наказів про відпустки, прийняття та звільнення з роботи, надання вихідних днів.
Ведення і оформлення особових справ та трудових книжок.

Ведення архівної справи.
Підготовка номенклатури справ.
Ведення основних положень про архів, положень по експертній комісії та інструкцій по архівній документації.
Оформлення наказів про відповідальних по архівній документації, про склад експертної комісії.
Складання актів-перевірки наявності архівних документів, актів на знищення документів.

Робота кур’єра.

Володіння мовами:
Українською, російською – вільно, англійською - зі словником.

Додаткові навички:
Вміння працювати з офісною технікою. Знання ПК: MS Word, MS Excel, Internet, програм: «Payments», «Парус» та ін.

Особисті якості:
- порядність, комунікабельність;
- бажання навчатись та ефективно опановувати специфіку роботи, а також підвищувати свою професійну кваліфікацію у встановленому порядку.
- вміння своєчасно виконувати надану роботу, працювати з великими обсягами інформації, а також самостійно приймати рішення в межах своєї компетенції;
- вносити на розгляд пропозиції щодо покращення роботи;
- відповідальність, грамотність та охайність при веденні документів.

Добавить в блокнот Резюме: административный менеджмент
Добавлено: 23-02-2010
Пол: женский. Возраст 22
200 $

Есть навыки работы с компьютером за такими программами как Word, Excel, Paint, MS-Office, Outlook Express,Internet, а также есть навыки владения с офисной техникой.Уровень знания англ.языка-средний.
Характер спокойный, уравновешенная, коммуникабельная, дисциплинированная, имею аналитический склад ума, умею работать с большим объемом информации, пунктуальная, вредных привычек не имею

Добавить в блокнот Резюме: административный менеджмент
Добавлено: 23-02-2010
Пол: женский. Возраст 22
1500 $

Есть навыки работы с компьютером за такими программами как Word, Excel, Paint, MS-Office, Outlook Express,Internet, а также есть навыки владения с офисной техникой.Уровень знания англ.языка-средний.
Характер спокойный, уравновешенная, коммуникабельная, дисциплинированная, имею аналитический склад ума, умею работать с большим объемом информации, пунктуальная, вредных привычек не имею

Добавить в блокнот Резюме: организация произв. (менеджер)
Добавлено: 05-02-2010
Пол: женский. Возраст 21
500 $

Закончила строительный колледж по специальности МЕНЕДЖЕР.В данный момент, студентка КИРУЭ. Опыт работы- в сфере сбыта строительной продукции, а также, по профессии прораб Последнее место работы- ЧП."БУДПРОМКОМПЛЕКТ" Оператор компьютерного набора.

Добавить в блокнот Резюме: Инжинер
Добавлено: 05-02-2010
Пол: мужской. Возраст 28
1800 $

Сарафанов Дмитро Вікторович, 13.01.1982 року народження.
У 2004 році закінчив Кіровоградський національний технічний університет і здобув повну вищу освіту за спеціальністю «Системи управління і автоматики» та здобув кваліфікацію інженера-системотехніка.
2003 - 05рр. працював менеджером «Укрінмедстрах» м.Кіровоград.
2005 – 06 рр. працював оператором громадської приймальні та розрахункового центру м.Кіровоград.
2006 - р. працював секретарем-менеджером АИС.
2007 - 08рр. працював фахівцем з методів розширення ринку збуту на
Кіровоградському виробничому підприємстві УТОГ .
2009 – 10рр. працював менеджером комерційної нерухомості ,займався рекламою розміщення оголошень в мережі інтернет.
Під час роботи на займаних посадах здобув знання чинного
законодавства, оволодів питаннями по перерахунку пенсій. Володію
комп’ютером. Постійно підвищую свій фаховий рівень шляхом
відвідування семінарів різного профілю у Кіровоградському
міськрайонному центрі зайнятості та вивченням нововведень.
Цілеспрямований наполегливий, тактовний,енергійний,комунікабельний,пунктуальний.
Займаюсь спортом,веду активний спосіб життя.
Велике бажання працювати у Вашій компанії.

Адреса:
м. Кіровоград ,пров.Г.Артемовського буд. 38,
Контактні телефони : Мобільний: 066-455-8-448.

Добавить в блокнот Резюме: менеджер
Добавлено: 25-01-2010
Пол: женский. Возраст 32
договорная
Актуально для: Кировоград

Интересующий регион: Кировоград, Харьков

01.02.2006-01.12.2008г г. Кировоград
ООО «Мартел гранит»
Менеджер по продаже
металлопластиковых конструкций
1. Расчет и продажа металлопластиковых конструкций, жалюзей, тканевых ролет, натяжных потолков.
2. Организация производственных вопросов фирмы.
3. Предоставление интересов фирмы в органах госконтроля и власти
4. Финансовая отчетность.
5. Заключение договоров и контроль выполнения условий.
6. Работа с дилерами.
7. Административно - кадровая работа (подбор и
обучение персонала).
8. Организация, планирование и контроль рекламных программ.
9. Маркетинговое исследования рынка ПВХ конструкций.
10. Выведение на украинский рынок новых ПВХ профилей.
11. Мониторинг торговых точек.

01.05.2006 – 01.11.2006 г. Кировоград
ЧП Андреев
Менеджер по продаже
металлопластиковых конструкций
1. Расчет и продажа металлопластиковых конструкций.
2. Организация работы фирмы.
3. Предоставление интересов фирмы в органах
госконтроля и власти
4. Финансовая отчетность.
5. Заключение договоров и контроль выполнения
условий.
6. Административно-кадровая работа (подбор и
обучение персонала).
7. Организация, планирование и контроль рекламных программ.

27.09.2004 - 28.02.2005 г.
г. Харьков
ЧП РОСС
Учетчик мерных изделий
1. Регистрация и учет АОГВ.
2. Подготовка сопроводительных документов, паспортов
3. Сдача готовой продукции на склад.

03.06.2003 - 26.09.2004 г. Харьков
Телемагазин «Все для вас»
Менеджер по продажам спорт, товаров.
1. Розничная продажа спортивных товаров.
2. Заключение договоров и контроль выполнения
условий.
3. Финансовая отчетность.
4. Административно-кадровая работа (подбор и
обучение персонала).
5. Мониторинг торговых точек.

31.05.2001 - 22.07.2002 г Харьков
ЧП ЛЕКС
Оператор пейджинговой связи
1. Передача SMS сообщений на мобильный телефон.
2. Административно-кадровая работа (подбор и
обучение персонала).
3. Финансовая отчетность.
4. Заключение договоров и контроль выполнения
условий.
11.07.1998 - 27.05.2001 г.
г. Харьков
Отделение связи №13
Оператор почтовой связи
1. Прием всех видов коммунальных платежей.
2. Оплата пенсий, пособий, переводов.
3. Обработка входящих и исходящих почтовых,
телеграфных, электронных переводов.
4. Прием и обработка заказной, ценной,
страховой корреспонденции.
5. Финансовая отчетность.


Образование: 1997 - 1998 гг. Харьковское училище связи №2 (специальность «Оператор почтовой связи; телеграфист»).
Знание языков: Украинский: свободно
Русский: свободно
Уровень владения ПК: опытный пользователь (Excel, Word,), Internet, E-mail, любая программа по расчету ПВХ конструкций
Дополнительная информация: тренинги Академии REHAU( технико-экономическая аргументация прямых продаж )
Личные качества: порядочность, ответственность, целеустремленность, инициативность, стрессоустойчивость.
Семейное положение: замужем.

Добавить в блокнот Резюме: менеджер, продавец, секретарь
Добавлено: 28-11-2009
Пол: женский. Возраст 35
600 $

Здравствуйте уважаемый руководитель.
Голубова Наталья Владимировна
Родилась 17 июня 1974года.
Не замужем
мобильный телефон 80976176997
Образование высшее. Донецкий государственный университет экономики и торговли, с 1994 по 1999год
специальность-менеджмент организаций.


Основной опыт работы:
-Техник-конструктор-заключение договоров
- Торговый представитель.- Направление- посуда и керамика.
Функциональные обязанности: работа с
существующей клиентской базой, поиск новых клиентов, контроль доставки,
ведение выставок.принимала и обрабатывала входящие звонки и письма; оперативно помогала клиентам в решении их вопросов;
Причина ухода: невозможность роста карьерного

-Менеджер товаров народного потребления-«Континент-Авиа» -Направление промышленная група, - люстры.
Функциональные обязанности: поиск новых поставщиков, работа с
существующими поставщиками, работа с перевозчиками, контроль доставки.

Страховой агент-Конотопское городское отделение,,ОРАНТА»
Личные качества-пунктуальность,целеустремленность,коммуникабельность,тр
удолюбие,инициативность,легкая обучаемость,стремление к знаниям,хорошая дикция.
-имею налаженные связи в деловой среде.
-увлекаюсь юриспруденцией
-досконально знаю специфику работы с клиентами и поставщиками.
-являюсь хорошим психологом:умею «читать»людей и подстраиваться под них в процессе общения
-творческое мышление.
ухоженная внешность, приятный голос, грамотная речь, умение нравиться;
- желание помогать клиентам в осуществлении наилучшего выбора;
- умение преподнести достоинства товара и достоинства магазина;
- умение работать с vиp-персонами;
- умение обращаться с дорогим товаром.
желание помогать людям, открытость к общению;
- умение быть интересным и поддерживать разговор на любые темы;
- наличие вкуса и такта;
- трудолюбие и интерес к жизни.
В последние 7лет занималась торговлей одеждой женской.
В мои обязанности входит:
- предоставление качественной и своевременно консультации и помощи при выборе товара;
- знание особенностей каждой ТМ, характеристик продукции;
- подготовка товара к продаже, демонстрация и упаковка товара;
- формирование и пополнение витрины в соответствии с принятыми правилами и брендовой политикой;
- поддержание обслуживания покупателя на самом высоком уровне.
Благодарна Вам за то, что уделили внимание чтению моего резюме

Добавить в блокнот Резюме: комерческая деятельность
Добавлено: 28-11-2009
Пол: женский. Возраст 26
150 $
Актуально для: Кировоград

получение работы менеджера по продажам.ОПЫТ РАБОТЫ-2003-2007 продавец - консультант мобильной связи." торговый Альянс"ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ НАВЫКИ И ЗНАНИЯ-Windows, MS Office, Internet - опытный пользователь,
большой опыт продаж, сопровождения сделок, подготовки документов
знание программ 1С, Бухгалтерия- Торговля + склад”
ПРОЧЕЕ-Не курю, разведена есть ребенок.

Добавить в блокнот Резюме: ассистент/секретарь
Добавлено: 26-11-2009
Пол: женский. Возраст 22
100 $

Владение английским языком, русским, украинским.
Владение ПК (Windows, MS Office, Internet, Photoshop), принтером, сканером, копиром.
Наличие своего ПК и Internet.

Ваш блокнот

Блокнот В вашем блокноте:
• вакансий - 0
• резюме - 0
• объявления купля/продажа - 0
Как запомнить мой блокнот?

Категории резюме

Реклама

Работа - наши проекты

•