Поиск: • Вакансии      
Резюме

Начало -> Резюме в категории: Менеджеры, секретари

Добавить в блокнотВерсия для печати Резюме: менеджер персонала, секретарь, касир, бухгалтер, экономист
Женщина
Добавлено:09-03-2010
Зарплата:100 $
Пол:женский
Возраст: 23
Образование:высшее
График работы:неважно, договоримся

Відомості про себе: Кімнатна Ірина Василівна
Дата народження: 24.09.1986р.
Сімейний стан: заміжня

Освіта:
Назва закладу: Кіровоградський технікум статистики
Кваліфікація: фінансист
Назва закладу: Кіровоградський інститут ім. Св. Миколая
Міжрегіональна академія управління персоналом
Кваліфікація: економіст, менеджер персоналу

Досвід роботи:
Назва установи: Кіровоградська райдержлікарня ветмедицини
Посада: касир у відділі бухгалтерського обліку
Назва установи: Кіровоградський обласний художній музей
Посада: секретар керівника

Професійний досвід:

Робота з первинними документами.
Ведення прибуткових та видаткових касових ордерів, касової книги, меморіальних ордерів.
Оформлення довіреностей, договорів, рахунків, накладних, платіжних доручень та реєстрів.

Організаційне та документаційне забезпечення управлінської діяльності.

Ведення діловодства: журналів реєстрації вхідної та вихідної документації; журналів реєстрації наказів; журналів реєстрації заяв, пропозицій і скарг; журналів реєстрації листків непрацездатності та ін.
Оформлення табелю обліку робочого часу; оформлення наказів з особового складу, з основної діяльності, про відрядження; оформлення довідок, звітів про відрядження.
Ведення протоколів виробничих засідань, зборів, нарад, засідань комісій з соціального страхування; ведення контрольно-реєстраційної картотеки.
Прийом кореспонденції.
Передача документації відповідно до накладеної резолюції.
Листування з іншими установами та підготовка відповідей.
Проведення телефонних переговорів.
Приймання відвідувачів, оперативний розгляд прохань та пропозицій.

Ведення кадрового діловодства: журналів обліку руху трудових книжок, особових справ; журналів реєстрації наказів на відпустки, нагородних матеріалів.
Ведення і оформлення документації по особовому складу та нагородних матеріалів.
Оформлення наказів про відпустки, прийняття та звільнення з роботи, надання вихідних днів.
Ведення і оформлення особових справ та трудових книжок.

Ведення архівної справи.
Підготовка номенклатури справ.
Ведення основних положень про архів, положень по експертній комісії та інструкцій по архівній документації.
Оформлення наказів про відповідальних по архівній документації, про склад експертної комісії.
Складання актів-перевірки наявності архівних документів, актів на знищення документів.

Робота кур’єра.

Володіння мовами:
Українською, російською – вільно, англійською - зі словником.

Додаткові навички:
Вміння працювати з офісною технікою. Знання ПК: MS Word, MS Excel, Internet, програм: «Payments», «Парус» та ін.

Особисті якості:
- порядність, комунікабельність;
- бажання навчатись та ефективно опановувати специфіку роботи, а також підвищувати свою професійну кваліфікацію у встановленому порядку.
- вміння своєчасно виконувати надану роботу, працювати з великими обсягами інформації, а також самостійно приймати рішення в межах своєї компетенції;
- вносити на розгляд пропозиції щодо покращення роботи;
- відповідальність, грамотність та охайність при веденні документів.

Телефон:0956077299
E-Mail:
 
Постоянный адрес объявления: http://job.kr.ua/resumes/673.html

Ваш блокнот

Блокнот В вашем блокноте:
• вакансий - 0
• резюме - 0
• объявления купля/продажа - 0
Как запомнить мой блокнот?

Реклама

Работа - наши проекты

•